"" – Latarnik2.0 Podoba się?

wtorek, 19 lipca 2011

Warszawa nocą: test nocnego nagrywania w HD i zdjęć smartphonem Xperia arc


Tym razem Xperia arc pomogła mi zarejestrować nocne życie Warszawy na filmach HD. Spacer nad Wisłą oraz Samba na plaży. Nie wiedziałem, że Warszawa może być taka ładna. Po Bukareszcie wydaje mi się bardzo kolorowa :)

Natomiast zdjęcia wykonane telefonem Xperia X10 w nocy w Paryżu wyglądają tak. Muszę przyznać, że na wyświetlaczu telefonu Xperia arc Reality Display z Mobile BRAVIA Engine kolory mają dużo bardziej rewelacyjny kontrast niż na moim laptopie.

Na końcu filmiku widzicie scenę z UFO nad Warszawą...


...Tak na prawdę jest to lampion i widziałem ich wtedy w jednym momencie ze 30 na niebie. Ale będę też miał dla was niespodziankę za parę postów.


Nocna Samba na plaży w... Warszawie. Czułem się zupełnie jak nad morzem. A w tle światła stolicy.


Zdjęcia nocne wykonane smartphonem Xperia arc

Tryb nocny vs normalny. Tryb nocny cechuje się brakiem "ziarna" i lepszymi kolorami, ale także tym, że obraz dłużej jest naświetlany. Konsekwencją tego może być efekt "ruszenia" zdjęcia. Dlatego zalecam solidnie oprzeć się o jakieś płaskie podłoże: np. położyć wygodnie łokcie na barierce i oprzeć się na dłoniach, itp.
Xperia arc: tryb nocny po prawej vs tryb normalny po lewej








1 komentarz:

Anonymous pisze...

wreszcie jakiś praktyczny test, już mam dosyć tych danych technicznych... dla mnie te widea są dosyć przekonujące jak na tego typu urządzenie, już dawno szukałam coś konkretnego w związku z tym Exmor R. czytałem także, że nie ma zoomu w trybie wideo, czy to prawda? czy brakuje w ogóle?