"" – Latarnik2.0 Podoba się?

piątek, 1 lipca 2011

Eksperyment Xperia arc

Jednym z głównych celów tego bloga jest odpowiedzenie na pytanie jak w jakim zakresie współczesne technologie mobilne są w stanie zastąpić komputer. Ktoś na tyle prywatnie oraz zawodowo uzależniony od Sieci jak ja, używa komputera każdego dnia. Przyszła pora na bardziej drastyczny eksperyment. W najbliższym czasie lecę do Polski i nie będę przez tydzień w ogóle używał komputera. Stawiam przez Xperią arc dosyć trudne zadanie. Zobaczymy jak poradzę sobie bez pełnowymiarowego sprzętu. Potem podzielę się z wami przemyśleniami...


6 komentarzy:

anymous pisze...

nie poradzisz sobie

Hens pisze...

:)

Nie wiem....

Anonymous pisze...

ciekawy eksperyment, bardzo jestem ciekawy co z tego wynika :p trzymam kciuki :D tak przynajmniej dostaniemy dowód na to, że w jakiej mierze są te smartfony naprawdę pożyteczne. fajny pomysł!

Hens pisze...

Dzięki, ale na razie to mnie kciuki bolą od skakania po okienkach na Xperii :)

O detalach opowiem jak "wrócę" i zakończę ten eksperyment psychologiczno- socjoloiczny :)

Anonymous pisze...

czy skończył się już ten eksperyment? ciekawiłyby mnie detale :P

Hens pisze...

Wyniki eksperymentu są właśnie przetwarzane. Mam nadzieję, żę w weekend będzie wszystko gotowe.

Zapraszam wszystkich do lektury.