"" – Latarnik2.0 Podoba się?

środa, 18 stycznia 2012

Xperia active vs zaawansowane gry 3D. GTA 3!

Pytacie się mnie w mailach jak Xperia active wypada w konfrontacji z bardziej zaawansowanymi grami mobilnymi z Android Market.

Racja! Do tej pory skupiałem się raczej na normie IP67, testach podwodnych i tylko wspominałem, że ta malutka Xperia active jest pełnoprawnym smartphonem z Androidem 2.3.4 na pokładzie. Dziś sprawdzimy jak to się ma w rzeczywistości.

Ten post zaplanowałem sobie trochę inaczej, czyli, że pościągam różne gierki z Android Market i odpalę je na Xperii active. Jednakże zacząłem od Grand Theft Auto 3.

Przeciwwskazań nie widzę:

  • System: Android 2.3.4
  • Procesor: 1GHz
  • RAM: 512 MB

Odpaliłem GTA 3 i zobaczcie sami!




Gra GTA 3 na Xperii active działa bez zarzutu! Skoro tak, to uznałem, że nie muszę przeprowadzać dalszych testów z grami 3D na Xperii active.

Pełną recenzję GTA 3 opublikuję już niebawem, ale do zabawy posłuży mi Xperia arc S, jej złącze microHDMI oraz projektor multimedialny. Już teraz powiem wam, że granie na dużym ekranie jest bardzo przyjemne.

Podsumowanie

GTA 3 na Xperii active działa bez zacinek, co mnie trochę zaskoczyło. Okazuje się, że Xperia active to nie tylko pancerny Android, ale także pełnoprawny smartphone i mobilna konsola.do gier. Jedyny mankament, ale za to spory, to mała przekątna ekranu. Grając w GTA 3 często omyłkowo naciskałem panel dotykowy pod ekranem i wywoływałem nim menu kontekstowe.

Powiem wam szczerze, że koncepcja Xperia active zrobiła na mnie duże wrażenie, ale nie stanie się moim podstawowym telefonem. Jako mobilny bloger potrzebuję narzędzia, które lepiej nadaje się do pisania w terenie. Xperia arc S ma wymiary doskonałe. Gdyby jednak powstał model Xperia active o wymiarach przynajmniej 3,8" nie miałbym wątpliwości. Xperia active to zdecydowanie jeden z ciekawszych Androidów na rynku.

Brak komentarzy: