"" – Latarnik2.0 Podoba się?

piątek, 3 grudnia 2010

TuneIn: radio w Xperii X10

 TuneIn to darmowa aplikacja, którą odkopałem w Android Market, i która znacząco wpłynęła na moje życie w Transylwanii  :-)

Xperia X10 nie posiada wbudowanego radia, ale jak już mówiłem wcześniej "jeżeli czegoś nie ma w telefonie z pewnością znajdziemy to w Android Market". TuneIn to ogromna baza rozgłośni radiowych, które udostępniają swoją antenę online. Dzięki temu z Transylwanii mam dostęp do polskich stacji radiowych, których normalnie słuchałem w Polsce. Zwykłą anteną FM nie złapałbym ich z Rumunii..Mam też dostęp do stacji radiowych z całego świata, dzięki czemu mogą szkolić język.

Aplikacja umożliwia dostęp do  spisu audycji oraz do podcastów, które są przyporządkowane wg programu danej stacji radiowej lub sortowane tematycznie. Dzięki czemu nawet jak coś przegapimy, to i tak będziemy mogli to odsłuchać później. Ponadto TuneIn umożliwia dostęp do programu danej stacji, a także tego jak długo będzie trwała audycja. Jakość dźwięku z głośnika jest niezła, za to przez słuchawki dużo lepsza. Ponieważ transmisja jest cyfrowa, a nie analogowa, to nie mam zakłóceń antenowych. Z buforowaniem też nie miewam problemów - być może dzięki temu, że w domu mam 10 Megabitowego hotspota.

Program umożliwia wyszukiwanie zarówno stacji radiowych jak i podcastów. Do tego można streamować swoje Mp3 z playera  tworząc własne radio internetowe.

Aktualnie dzień zaczynam od budzika w Xperii X10, włączenia aplikacji TuneIn i radia Tok FM. Dzięki temu wiem co się dzieje w Polsce, a także na świecie.Przygotowuję sobie śniadanie, piję ulubioną kawę i słucham audycji,. To dobry kontakt z polskimi mediami i dobry początek dnia.

TuneIn to także dostęp do muzyki - przydatne jeżeli mamy nastrój na coś, czego nie wgraliśmy do pamięci telefonu.

TuneIn - polskie radio i informacje z Polski jak na dłoni

3 komentarze:

Hens pisze...

Zawsze lubiłem radio w telefonie. TuneIn w mieszkaniu sprawuje się bardzo dobrze. Radia internetowe to jedyny sposób na słuchanie polskich rozgłośni będąc w Transylwanii.

Anonymous pisze...

Polecam takze rozne programy do mobilnrj TV. Npfl polski IPla

Anonymous pisze...

ipla w fazie testów. Polska telewizja w Transylwanii to ciekawa sprawa.